Puchatek-RolePlay

Witamy na forum servera Puchatek Role Play


#1 2011-06-24 20:58:56

 Mucha-Chan

Administrator

6076042
Call me!
Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 2011-06-24
Posty: 100000004
Punktów :   

Regulamin

Regulamin Forum


I. Wstęp

1. Zamieszczenie tutaj jakiejkolwiek wiadomości przez użytkownika równoznaczne jest z akceptacją Regulaminu Forum.

II. Sprawy podstawowe

1. Zabrania się publikowania treści niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem oraz podstawowymi zasadami etyki (np. propagujących przemoc, dyskryminacje rasowe, faszyzm lub inne oraz umieszczanie treści powszechnie uznanych za wulgarne),
2. Specjalnie zamieszczanie linków do stron zewnętrznych o tematyce warezowej lub pornograficznej jest karane! Naruszenie tego podpunktu może skutkować w najlepszym razie ostrzeżeniem lub tez usunięciem konta.
3. Obrażanie innych uczestników oraz prowokowanie sytuacji konfliktowych jest zabronione i karane banem 7 lub 30 dniowym.
4. Zamieszczanie zewnętrznych plików graficznych lub odnośników o zbyt dużych wymiarach, powodujących nieprawidłowy wygląd forum, lub bardzo długie jego ładowanie jest zabronione i karane ostrzeżeniem!
5. Zabrania się stosowania naprzemiennie dużych i małych liter w celu wyróżnienia tekstu i zwrócenia na siebie uwagi (np. FoRuM PlErPa). Stosowanie takiego sposobu pisania obniża kulturę języka. Każdorazowe niezastosowanie się do tego punktu będzie karane ostrzeżeniem. W przypadku nagminnego powtarzania takiego stylu pisania, użytkownik zostanie zbanowany na forum na 7 lub 30 dni.
6. Całą odpowiedzialność za publikowane treści ponosi tylko i wyłącznie ich autor, a tematy niezgodne z powyższymi ustaleniami będą usuwane z forum, a autor nagradzany ostrzeżeniem!
7. Przed wysłaniem tekstu przeczytaj uważnie, sprawdź, czy jest zgodny z regulaminem, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i jest na temat.
8. Niedozwolone jest zamieszczanie tematów w nieodpowiednich działach. Autor zostaje słownie ostrzeżony na PW i przypadku powtórzenia sytuacji nagrodzony warnem!
9. Łamanie regulaminu doprowadzić może nawet do blokady konta (w przypadku poważniejszych uchybień). Szczególnie surowo karamy przewinienia typu: nachalny spam, oferowanie płatnej pomocy.
10. Tematy niezgodne z tematyką danego działu lub tematy zdublowane (o tej samej tematyce), będą przenoszone do odpowiadających tematyce, do działu "Śmietnik", zamykane, lub całkowicie usuwane.
11. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane, lub edytowane i zmieniane przez Administratorów, Moderatorów.
12. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników, a autora nagrodzenia warnem lub banem na 7 lub 30 dni w zależności od stopnia obrazy!
13. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa. A w szczególności wobec administracji.
14. Zabrania się używania nadmiernej ilości przekleństw i wulgaryzmów. Jeżeli są niezbędne w postach, proszę o maskowanie za pomocą "*". Nadgminne przeklinanie będzie karane ostrzeżeniem!
15. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
16. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się błędów ortograficznych, jednak post z błędami ortograficznymi i innymi świadczy tylko o Waszej kulturze. Jak nie znasz się Języku Polskim zainstaluj odpowiedni słownik z internetu!
17. Wszelkie protesty należy zgłaszać na PW do dowolnego administratora lub moderatora.
18. <skasowany by Jack. Hmm... żartujesz chyba?! Po to forum jest aby pisać, za offtop warn, ale za 2 posty w temacie. NIE!



III. Ban

1. Zablokowanie dostępu do serwisu odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, bana na IP lub bana na email. W tym te ostatnie nie pozwalają na założenie konta na danym IP lub mail'u!
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum i na Nim pisać przez 30 dni lub do czasu zdjęcia bana przez głównego Administratora forum!
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami.
4. W przypadku otrzymania ostrzeżenia, nie martw się, masz 3 szanse jeszcze, po 3 ostrzeżeniach dostajesz zablokowaną możliwość pisania na forum, a po kolejnych pieciu ban na forum. Po 30 dniach ostrzeżenia się kasują!

IV. Administracja

1. Administrator ma prawo zmienić regulamin bez uprzedzenia przed tym użytkowników.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść postów.
3. Administrator ma prawo usunąć daną osobę/post z Forum bez podania przyczyny, jednak tylko w skrajnych przypadkach. Najczęściej powód powinien zostać wysłany na PW/email danej osoby/autora posta!

V. Moderatorzy

1. Funkcja moderatora jest przyznawana przez Głównego Administratora Forum.
2. Moderator może poprawiać błędy ortograficzne w postach oraz błędy innego rodzaju np. stylu, jeżeli takowe istnieją!
4. Moderator może dodać swój komentarz do posta, na końcu. (z zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego np. //Jack:, Komentarz dodany przez Edy:, //Edit by David: itp. ).
5. Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom, wyjaśniając w nim odpowiednio za co przyznano ostrzeżenie i podając link do tematu.
6. Zabrania się dodawania bezpodstawnych ostrzeżeń przez moderatorów. Będzie to karane stratą poziomu Moderatora na okres 2 tygodni!
7. Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
9. Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe elementy. Zastępując je punktem z regulaminu (tylko jeżeli wcześniej osoba nie dostała ostrzeżenia za np. "skarga nie wg. wzoru").

VI. Shoutbox .

1. Shoutbox służy do prowadzenia luźnej dyskusji pomiędzy użytkownikami.
2. Niedozwolone jest spamowanie w ShoutBoxie (tzn. pisanie pod rząd parunastu tych samych postów lub gnębienie jakiejś osoby do czasu jak odpowie).
3. Gdy Serwer jest wyłączony zabronione jest pisanie postów typu: "Kiedy server on?" "Dlaczego wyłączyliście?" "Co jest z servem?". (wprowadza to dekoncentracje i chaos wśród użytkowników, a skoro serwer jest wyłączony to jest tego jakiś powód, czekajcie cierpliwie).

VII. Ostrzeżenia

1. 3 ostrzeżenia powodują zablokowanie możliwości pisania na forum.
2. Otrzymanie 7 ostrzeżeń uniemożliwia przeglądanie forum
3. Ostrzeżenia przyznane przed Moderatora i Administratora wygasają po 30 dniach.

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ojciecmateusz.pun.pl www.potracheotomii.pun.pl www.casimirus.pun.pl www.usmcfr.pun.pl www.knsp-ukw.pun.pl